Kruku

1. Konfiguracja

 

wand: 334 #ustawia przedmiot którym będziemy sprawdzali nazwę regionu (domyślnie skóra)
max-claim-volume: 30000 #maksymalna wielkość claimowanego regionu. 

max-region-count-per-player:
default: 7 #Maksymalna liczba działek dla jednego gracza.

item-durability: true #Zużywanie się itemów (domyślnie się zużywają)
disable-water-damage-blocks: [flower] #Wyłącza niszczenie przedmiotów po zalaniu wodą (w tym przypadku kwiatków)
no-physics-gravel: false #Przy true żwir nie spada.
no-physics-sand: false #Przy true piasek nie spada.
block-tnt: false #Przy true blokuje tnt.
block-tnt-block-damage: false #Przy true blokuje obrażenia od tnt.
block-lighter: false #Przy true blokuje zapalniczkę.
disable-lava-fire-spread: true #Przy true blokuje podpalanie bloków od lawy.
disable-all-fire-spread: false #Przy true blokuje rozprzestrzenianie się ognia.
block-creeper-explosions: false #Przy true blokuje wybuch creepera.
block-creeper-block-damage: false #Przy true blokuje obrażenia od creepera.
block-enderdragon-block-damage: false #Przy true smok nie niszczy bloków.
block-fireball-explosions: false #Przy true ogniste kule nie wybuchają.
block-fireball-block-damage: false #Przy true ghast nie niszczy bloków.
disable-enderman-griefing: false #Przy true endermany nie przenoszą bloków.
block-painting-destroy: false #Przy true nie można niszczyć obrazów.
block-item-frame-destroy: false #Przy true nie można niszczyć ramek.
block-other-explosions: false #Blokuje inne eksplozje.
block-zombie-door-destruction: false #Przy true zombie nie wyłamują drzwi.
block-creature-spawn: #Blokuje spawnowanie mobów.

 

player-damage:

disable-fall-damage: false #Blokuje obrażenia od upadku.

disable-lava-damage: false #Blokuje obrażenia od lawy.

disable-fire-damage: false #Blokuje obrażenia od ognia.

disable-lightning-damage: false #Blokuje obrażenia od pioruna.

disable-drowning-damage: false #Blokuje obrażenia od topienia się.

disable-suffocation-damage: false #Blokuje obrażenia od utknięcia w ścianie.

disable-contact-damage: false #Blokuje obrażenia kontaktowe.

teleport-on-suffocation: false #Blokuje teleportowanie się w ścianę.

disable-explosion-damage: false #Blokuje obrażenia od wybuchu.

disable-mob-damage: false #Blokuje obrażenia od mobów.

disable-death-messages: false #Blokuje wiadomość na czacie o śmierci.

 

chest-protection:

enable: false #Przy true chroni skrzynie.

 

weather:

disable-lightning-strike-fire: false #Blokuje ogień od pioruna.

disable-thunderstorm: false #Blokuje burze.

disable-weather: false #Blokuje pogode.

always-raining: false #Przy true zawsze pada.

always-thundering: false #Przy true zawsze jest burza.

 

dynamics:

disable-mushroom-spread: false #Blokuje rozprzestrzenianie się grzybów.

disable-ice-melting: false #Blokuje topnienie lodu.

disable-snow-melting: false #Blokuje topnienie śniegu.

disable-snow-formation: false #Blokuje powstawanie śniegu.

disable-ice-formation: false #Blokuje powstawanie lodu.

disable-grass-growth: false #Blokuje rozprzestrzenianie się trawy.

disable-mycelium-spread: false #Blokuje rozprzestrzenianie się grzybni.

Jeśli już zaznaczyłeś obszar za pomocą WorldEdit’a możesz przejść do zdefiniowania regionu. Zrobisz to za pomocą komendy:

/region define <nazwa> [własciciel1] [wlasciciel2] [wlasciciel3] (itd.)

Od teraz, jeśli gracz nie jest przydzielony do terenu, nie będzie mógł na nim budować ani otwierać skrzyń.

 

Jeśli chcesz utworzyć region do którego dostęp będzie miała cała grupA (np. wszyscy gracze z rangą VIP) wpisz:

/region define <nazwa> g:VIP

 

Możesz też grupę przydzielić do istniejącego już regionu:

/region addowner <nazwa> g:<NazwaGrupy>

 

 

2a. Claimowanie regionu

 

/region claim <nazwa>

Komenda ta pozwala na zajęcie obszaru, który nie jest zajęty przez nikogo innego. Jest przydatna, jeśli chcesz dać graczom możliwość samodzielnego przydzielania działek.

 

2b. Dziedziczenie regionu:

 

Dziedziczenie regionu to przejęcie od regionu ‚rodzica’: właścicieli, członków oraz flag. Jeśli stworzyłeś region i chcesz aby dziedziczył cechy innego wpisz:

/region setparent <nazwa> <NazwaZKtóregoDziedziczy>

Jeśli chcesz wyczyścić dziedziczenie wpisz:

/region setparent <nazwa>



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl